8 نکته برای انتخاب عنوان موضوع


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


هشت نکته مهم در انتخاب عنوان محتوا. عنوان هر مقاله نقش اساسی در محتوا دارد. رعایت سیاست انتخاب عنوان مناسب در مشاهده و رتبه بندی مقاله و محصول بسیار مهم است. با توجه به این نکته مهم می خواهیم در هر مقاله بر اهمیت عنوان تاکید کنیم. و با انتخاب بهترین عنوان برای محتوا، بیایید با شما صحبت کنیم. در وبلاگ بمانید

نقطه اول

در انتخاب نام صبور باشید و بیشتر تحقیق کنید

اکثر ما برای تولید محتوا عجله داریم و با استفاده از کلمات کلیدی قصد داریم آن را بسازیم، باید بگوییم که استفاده از برخی کلمات که خوانندگان این مقاله را به خود جلب می کند کافی نیست، چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم. حتی اگر کلیک ها و بینندگان 30 درصد متن را بخوانند، این یک ارزش عالی برای محتوای شما است. یکی از نکاتی که به شما کمک می کند بیشترین بهره را از بازدیدکنندگان مقاله خود ببرید، استفاده از کلمات کلیدی خاصی است که ممکن است کلمات کلیدی وب سایت شما نباشند.

این کلمات عبارتند از: چرا، چگونه، چه زمانی، چه مدت، چگونه، دلیل، چه، دانلود رایگان، دانلود با کیفیت، خرید شگفت انگیز و غیره. کاربران این کلمات با افزودن این کلمات موضوع خود را جستجو می کنند.

همچنین ممکن است موضوع سایت یا وبلاگ شما حاوی کلماتی باشد که در کلمه ذکر نشده اند.

نقطه دو

با وارد کردن این کلمات عنوان مقاله خود را جستجو کنید

قبل از اینکه عنوان مقاله خود را ایجاد کنید، عنوان خود را در گوگل با کلمات و پیشنهادات ذکر شده در کادر جستجو جستجو کنید و در پایین صفحه جستجو ظاهر می شوند. لطفاً توجه داشته باشید که این پیشنهادات همان پیشنهادات ارائه شده توسط مخاطبان است

یک مثال. ما برای "چگونه سئو" را جستجو کردیم و کلماتی مانند: چگونه سایت خود را سئو کنیم چگونه یک متخصص سئو شویم چگونه محتوای سئو ایجاد کنیم چگونه سئو سایت خود را فراتر از توصیه های گوگل افزایش دهیم به راحتی می توانید عنوانی را انتخاب کنید که مخاطبان شما به دنبال آن هستند.

نکته سوم

استفاده از ابزار گوگل

ابزار ساده ای وجود دارد که به شما کمک می کند تا محبوب ترین عناوین را برای محتوای خود انتخاب کنید و بررسی ها با توجه به رفتار مخاطبان به خوبی مشخص می شوند. یکی از این ابزارها Google Keyword Planner است.

نکته چهارم

استفاده از کلمات سوالی در عنوان مقاله

استفاده از کلمات سوال به جذب بازدیدکنندگان به مقاله سایت شما کمک می کند و ارزش صفحه ایجاد شده توسط کلیک کاربر در نتایج جستجو بسیار سریع افزایش می یابد.

به عنوان مثال: کدام لپ تاپ برای دانش آموزان بهترین است، بهترین روش سئو برای یک وب سایت و…

نکته پنجم

برای مخاطب اضطرار ایجاد کنید

این تکنیک بیشتر در ویترین فروشگاه ها و سایت هایی که چنین بسته ها و صفحات آموزشی را ارائه می دهند استفاده می شود. بهترین راه برای تشویق بینندگان به خواندن مطالب شما این است که محتوایی ایجاد کنید که مشخص کند چه زمانی می توانند محصولات و خدمات شما را با تخفیف خریداری کنند. یکی از روش های لینک بیلدینگ را در این پک تا 4 روز بیاموزید، فردا با خرید این آموزش 20% تخفیف دریافت خواهید کرد و به عبارتی به شما کمک می کند تا از این تخفیف یکباره به عنوان فعالیت خود استفاده کنید.

نکته ششم

استفاده از اعداد یا اعلام آمار با اعداد

دیدن اعدادی که نشان دهنده عدد در محتوای موضوع مقاله است برای مخاطب بسیار جالب است و این روش مخاطب را تشویق می کند تا مقاله و محتوای وب سایت شما را تا انتها مطالعه کند.

به عنوان مثال، 8 ترفند برای کاهش حجم عکس، 5 روش برای خرید کفش راحت، 4 گوشی هوشمند پرفروش در سال 2019، 3 روش برای انتخاب قالب سئو برای یک وب سایت و کلمات دیگر.

نکته هفتم

از کلمات و عناوین جذاب استفاده کنید

عناوین و کلماتی که مخاطب را غافلگیر می کند می تواند در جذب ایده های پست بسیار موثر باشد، به عنوان مثال کلماتی مانند اپل اشتباه خود را در طراحی اعتراف می کند یا کلماتی که کمی علاقه مخاطب را برمی انگیزد باید به فکر شکستن قدرت و سوخت رسانی باشد. . شایعات حقه ای بیش نیستند و نتیجه معکوس خواهند داشت

نکته هشتم

از موضوعات آموزشی و مخاطب پسند استفاده کنید

می توانید کلماتی مانند "راه اندازی وب سایت بدون کدنویسی" یا "بهینه سازی داخلی سایت با استفاده از ترفندهای مدرن" را انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد توجه بسیاری از خوانندگان را به مقالات موجود در سایت خود جلب کنید.

در نهایت باید گفت که باید خود را در جایگاه مخاطب قرار دهید و فکر کنید، اگر در جایگاه او بودید، علاقه مند به مطالعه یا خرید محصولات چه مقاله ای بودید، به یاد داشته باشید که ارتباط با مخاطبان یکی از آنهاست. کلید موفقیت کسب و کار شما

اطلاعات بیشتر: https://blogten.ir/%d9%87%d8%b4%d8%aa-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7/





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
ن : ادمین خبر کده
ت : سه شنبه 27 تير 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');